پریا ... :)


˙·٠•●Alone In My World●•٠·˙

اندر احوالات یک مونث جوجه ی دبیرستانی

امروز روز توست و من

  تمام دلتنگیهایم را

به جای تو

 در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک...

 

امروز تولدته پریا... پاشو اون کفشای قرمزتو پات کن که وقتشه که با رقص قشنگت نشون بدی که دنیا فقط جای آدما نیست...

هنوز فرشته ها هم هستن!

 

پریا خیلی دوست دارم... به خاطر نگاه های قشنگت موقع ناراحتی هام که انگاری همه چیزو به شوخی میگیره بلکه منم بخندم

به خاطر لحظه هایی که نمیدونستی چجوری آرومم کنی و جاش فقط باهام گریه کردی

به خاطر روزایی که تا تونستی تو رفاقت کم نذاشتی

 

        خیلی دوست دارم چون...

                                               تو پریایی!

 

امروز تولدتو یادم نبود. خیلی از خودم ناراحت شدم. ولی عوضش بوست کردم که از دل خودم دربیارم!

چون میدونم اینقدی مهربون هستی که ازم ناراحت نشی. ولی من از خودم ناراحتم. چون دوست خوبی نبودم...

 

بگذریم... اما میدونی؟ هرچند یه سال بزرگتر شدی... اما چشات هنوزم اون برق چندسال پیشتو داره... روزی که یه دختر تپل مپلیِ 12 ساله رو واسه بار اول دیدم و ازش پرسیدم کدوم کلاسی؟ با اون صدای عروسکیش گفت: اول ب!

 

هنوزم مثه عروسک میمونی... 

 

پلک جهان می پرید

دلش گواهی میداد

اتفاقی می افتد

اتفاقی می افتد

و

فرشته ای از آسمان فرود آمد

تولدت مبارک

 

پریا... هنوزم اون شبای سختی که داشتم رو یادمه... شبایی که صبحش میومدم و حرفامو با تو میمزدم.

اره هنوز یادمه... واسه همینه که میگم دوست دارم!

 

تو را به روز تولدت تبریک میگویم!فرشته کوچولوی من... تولدت مبارک!

 

آره... امشب فرشته ها سالروز دنیا اومدن فرشته ای که اومد تا قلب موژان رو شاد کنه رو دوباره جشن میگیرن....

 

   



نظرات شما عزیزان:

JINA
ساعت19:27---13 آذر 1390
نمیدونم کیه ولی تولدش مبارک

پاسخ:واییییی میسی ژینا جونم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 آذر 1390برچسب:,ساعت 17:2 توسط Dreamer| |


Power By: LoxBlog.Com